tisdag 6 november 2012

Vinnarna!

Hej på Er!
 
Ja, nu har jag dragit två vinnare! :)
Eller rättare sagt, min man fick dra 1a pris och 2a pris igår kväll.
Himmel, vad med lotter det blev! :)
Roligt att så många ville vara med. :)
 
Idag har jag jobbat men jag känner att jag håller på att bli riktigt förkyld.
Tur att jag och lillan är ledig imorgon, plus att på torsdag är
jag på utbildning och då är det ju lite lugnare.
Vi får hoppas att förkylningen går tillbaka
innan jag ska jobba på fredag igen.
 
 
 
 
Så till vinnarna då!
.
.
.
.
.
.
.
Ni e väl nyfikna kan jag tro?! ;)
Hihi....
.
.
.
.
.
.
Och vinnarna blev:
 
 
1a plats: Aka med bloggen A House With A View!
 
2a plats: Frederica med bloggen Ljuvligt i vitt & Busiga pojkar!
 
 
Grattis! :)
Maila mig era adresser och Aka, glöm inte skriva vilken vinst du väljer! :)
Fast jag tror jag vet! ;)
 
 
 
Tack till alla Ni gulliga som ville vara med i min utlottning!
 
Ha en fin kväll!
 
 


4 kommentarer :

A House With A View sa...

Wiiiiiiiieeeeeee lycka!!!!! HjÄÄÄälp vad himla glad jag blir!!!! Ååååh kuddfodralet, jag säger bara wow vilken suuuperfint KUDDFODRAL - älskar det:))) Så det blir mitt val!!!

Tack snälla snälla du!!! You made my day:))))

Mailar dig!!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Frederica sa...

Åååh va GLAD jag blir :D
Attans på det fina kuddfodralet, men telådan blir perfekt för en te slukerska som mej ;)
Tack tack tack!!!!

Åh Grattis till Aka :)

Mailar dig direkt!
KRAMAR

"Hemmet är min vrå" sa...

Stort grattis till vinnarna. Samt tack för en fin utlottning. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Tack för en spännande utlottning, och varmt GRATTIS till vinnarna :)

Kram Ulrica