söndag 18 november 2012

Sovrummet

Hej.
 
Ni har väl tröttnat på att titta på bilder från mitt sovrum
men nu har jag gjort om lite där.
 
Emma fåtöljen fick flytta in här
(mest för att lillan klättrade på den när den stod ute
i allrummet och jag tror inte att tyget klarar det)
och så gjorde jag om lite på hyllan ovanför.
Jag hängde mina vita plagg på dom gamla loppade galgarna
och provdockan fick flytta till makens sida av sängen.
Finns inte så mycket att göra om i sovrummet egentligen
men jag tycker att detta blev bra.
På den lilla väggen vid provdockan, där jag hade väggorden förut,
skulle jag vilja sätta upp något men jag vet inte vad än...
Kanske en tavla eller helst en gammal fin hylla med små fack...
Hmmmm... får fundera på detta.
 


 
 
 Nu ska vi ta en tur till Smögen!

 


3 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Stolen passar fint i sovrummet! Vackert att ha kläderna att hänga framme :)
Ha en fin söndag!
kram Tini

Vita huset 28 sa...

Hej de är såå fint i ditt sovrum o jag äääälskar din taklampa!!

Kram Camilla

Anonym sa...

Så helt otroligt romantiskt och fint
Kram
AC