onsdag 5 oktober 2011

Vänaward!

Först fick jag en award av goa Camilla och sen samma award igen men denna gång från härliga Liza! :)))
Tack snälla ni!




Awarden går ut på att fylla i slutet på dessa meningar :)))

Så, då börjar vi då:

När ingen ser/hör mig: står jag ofta vid spegeln och försöker fixa fina frisyrer (dock utan något bra resultat, vill ha lääääängre hår!!!! ;).
Jag går aldrig hemifrån utan: min mobil.
Min blogg heter som den gör för att: inredningen går i vitt vitt och så lite vitt! ;).
Vågade jag så skulle jag: starta eget.
Om tio år kommer jag att: arbeta som något annat än förskollärare.

Nu ska jag skicka denna award vidare till 5 stycken och det blir till:

Jessika - Jessikans lilla värld
Sanne - Så vitt jag vet
Fredde - Freddes vita hem
Loo - Tillsammans hemma
Kristina - Kickan style
 

Kram

Inga kommentarer :