söndag 9 oktober 2011

Barnens tvrum

Nu ska jag visa bilder från barnens tvrum.
Här inne är inte mycket gjort och inte så stylat.
Det står lite loppisfynd i form av gamla resväskor och så hamnade
månbordet som stod i köket här.


Barnens tvrum är ju en del av det stora vardagsrummet som vi har delat upp i tre rum.
Barnens tvrum alltså, min sons rum och makens kontor.
Min dröm är att kunna öppna upp hela vardagsrummet igen, slipa golvet och måla det,
tapetsera om, måla tak och lister och fixa med möbler och gardiner
(fast jag tror att rummet skulle få bli gardinlöst då det ligger åt norr).
Men det ligger långt fram i tiden.
Åh, vad jag längtar.... :)

Kram
.

3 kommentarer :

Johanna Stålros sa...

Vilka fina resväskor! Önskar dig en jättefin söndag. Kram Johanna

freddesvitahem sa...

Det blev ju bra. Det behövs nog inte så mycket i det rum.
Gillar de fina resväskorna.

En varm kram till dig.
Kramis

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Lite sent om sider så både tar jag emot och framförallt Tackar för Awarden.
Jag har svarat och skickat den vidrare mot nya mål....

Visst är det härligt med alla våra inredningsdrömmar och så smångingom kanske de går i uppfyllelse!

Ha en bra vecka från Loo!