måndag 10 oktober 2011

Ljusslinga

KIkar in en liten sväng nu på kvällskvisten (efter en väldigt låååång arbetsdag
9.45-20) och visar en bild från skänken i vårt allrum.
Dit har en liten ljusslinga hittat och den lyser upp så fint nu i höstmörkret.

Ursäkta den suddiga bilden.......

Imorgon tänkte jag se om jag kunde få till lite bra kort på de fynd jag gjorde på marknaden i Ed
där vi var med husvagnen nu i  helgen. :)
Massor av fina fynd blev det! :)

Jag har även en liten utlottning på gång snart så håll utkik!

Kram

3 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Såå vackert och stämningsfullt med ljusslingan! Helheten är så fin och harmonisk :)
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

Jenny Oak Fae sa...

Ljusslingor kan man aldrig få för många av...
ger så stämningsfullt sken..!

KRAM, Jenny

Vintage House sa...

Hej
Vackert du har det på skänken och ljusslinga är kanon..
kul att du hittade til mig..
kram
sandra