lördag 26 januari 2013

Inflyttning i vardagsrummet

 
 
Hej!
 
Här går det undan!
Nu är vardagsrummet nästan klart! :)
Typ! ;)
Bara golvet kvar som ska slipas och vitoljas.
Plus lite småsaker också....
(Har läst mig till att det inte är någon idé att luta
ett ekgolv innan vi oljar det eftersom lut inte går bra ihop med ek).
 
Eftersom det kommer dröja någon vecka eller två
innan vi ska slipa golvet så flyttade vi in en del möbler så länge! :)
 
 
Här får ni en liten första titt:
 
 
En riktigt gul skumraskbild såhär på kvällen! ;)
Bättre bilder kommer.... :)
 
Förresten, i nästa inlägg blir det en utlottning här,
så håll utkik! :)
 
 
 
 


2 kommentarer :

Frederica sa...

Så mysigt och hemtrevligt! Vill bara slå mig ner ;)
Låter som en bra ide att vitolja. För jag antar det blir svagt vitt då? Aldrig hört just vitolja utan bara vitlasera :P

Skymtar den fina ugglekudden! Är så glad för min ;)
Va kul att du gillar uggletavlan, och visst skulle den passa till kudden ;)

Haha oj, dekorationsstenar? Ja dessa påhitt ;)

Ha en fortsatt bra kväll!
Kramar

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad skönt att ni är på slut tampen med renoveringen. Ser så jättefint ut! Ha en fin söndag kram Mimmi