onsdag 5 september 2012

Spegel spegel på bordet där.....

 
 
En liten söt spegel ropade på mig på 
senaste loppisturen! ;)
 

 
Klart att den fick följa med mig hem! :)
Den är riktigt gammal men i perfekt skick.
Gillar ju egentligen inte guld men
den tilltalade mig ändå! :)
Man är väl inte sämre än att man kan
ändra sig??!! :)
 
Imorgon ska jag inte till jobbet utan jag ska på en
föreläsning mellan kl 8-14.30 och sen en
annan i grannstaden mellan kl 15-18!
Låååång dag!
 
Onsdagskramar till Er!
 


2 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Hej va söt den va. Klart den passar in hos dig fast den är lite i guld. Kan också gillar några såna detaljer fast jag inte heller är en guld människa.

Oj de lät som en lång o tröttsam dag för huvudet. Hoppas de är riktigt bra iaf.
Kram Camilla

skifferhuset sa...

Vilken tur att spegeln ropade på dig, för den var så fin! Kram Iréne