lördag 29 september 2012

Höst i trädgården

Godmorgon!
 
Igår sken solen när vi kom hem från jobbet.
Jag slutade tidigt så vi var hemma redan kl halv två.
Siri ville vara ute och leka så jag tog med mig
kameran runt i trädgården och passade på att ta lite kort.
Det är så mycket härliga färger just nu. :)
 
 
(Någon som vet vad denna fina blomma heter?)






 
Måla med gatukritor är väldigt poppis när vi är ute!
Det skulle hon nog kunna göra hela dagarna, tror jag. :)
 
Det känns som att det är väldigt få timmarna i veckan
som håller upp från regn just nu så man får
verkligen passa på att vara ute när solen skiner!
 
Ikväll blir det ostfondue hos grannarna! :)
Gott!
 
Ha en fin lördag alla Ni härliga som kikar in här.
 
 
 


2 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Hej vilka vackra bilder från din trädgård. Har också blomman du visar på första bilden men vet inte heller va den heter tyvärr.

Getskinnet från Ica maxi jag visade kommer på annons i morgon o kostar 299 kr. Såå nöjd med mitt.

ha en skön kväll
kram Camilla

Gabriella sa...

Åh så härligt det ser ut! Hösten bjuder på så mycket vackert.