fredag 17 augusti 2012

My garden...


I början av sommaren fixade jag ju till mitt trädgårdsland
med markduk, grus och pallkragar.
Jag blev riktigt nöjd!
Se HÄR.

Nu har jag fixat med ytterligare ett litet projekt! :)
Gillade det här med att odla i pallkragar
så det fick bli några till! :)

Hittade röd färg i garaget sen förra ägaren
(huset var rött när vi köpte det)
så jag passade på att måla kragarna! :)


Armering med tankerutor från Trådspira i.


Dom har rostat så fint! :)





En liten söt dekorationskula.
Den ligger vid armeringen där jag har tänkt
plantera en vit clematis. :)

Nu ska jag handla hallonplantor och blåbärsbuskar som ska
planteras i 2 av kragarna och till den 3e ska jag flytta
min rabarber för den trivs inte där den står nu.


Kramen från mig!



1 kommentar :

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de blev, gillar också massa pallkragar o skulle lätt ha flera. Men de får inte plats på våran lilla tomt.

Härligt med blåbär o hallon. Mina nya blåbärsbuskar har gett några stora bär men hoppas på många flera nästa sommar.

Kram Camilla