fredag 3 augusti 2012

Himmel, vad stor den är!!!!!

Hej.

Så var det fredag igen ja.
Veckorna springer iväg, nu har jag bara 1 vecka semester kvar...


Igår kom min mamma hem från USA, hon har
varit hos min syster i några veckor.
Då passade jag på att buda hem en sak från Etsy.
En sak som inte skickades till Sverige.
Som min snälla ♥mamma♥ fick släpa med sig som
handbagage hem till mig! :)


En gammal emaljerad brödbox!
Engelsk från början, tror jag.





Men såååå stor den va!
Hihihi....
Visst, måttena stod i annonsen men det stod inches
och jag räknade bara lite snabbt i huvudet och
kom fram till att den nog var lagom stor.
Ack, så fel jag hade!
Men jättefin! :)

Frågan är bara om jag kan ha kvar den, den
ser nog för stor ut i vårt kök.... :(

Jag har sett liknande på andra bloggar men tycker
att dom har sett mindre ut då.
Men det har dom kanske inte varit....

Jaja, den är ju underbar, sådär härligt sliten....
Så det får nog gå att den är stooor! ;)
Ja, ni hör, den får nog stanna! :)

Ha en fin fredag!

Kram kram


2 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Ljuvlig brödbox, tycker den passar jättebra på din köksbänk! Skärbrädorna och flaskorna är oxå såå fina :)
Ha en skön helg!
kram Tini

Tinas bo sa...

Den är ju bara sååå underbar!!!!
Letar själv efter en sån där sen länge, så om du tröttnar på den kan du höra av dig! :))
men jag tycker den passar superbra där på bänken... :)

Gillar dina skärbrädor och flaskor skarpt!! :))

ha en fin helg
Kramis Tina