måndag 27 februari 2012

Silver i tallriksyllan

Hej.
Nu har jag avverkat måndagen och det är känns alltid gott.
Eftersom vi har planering på kvällen blir det en lång dag och nu när maken är
borta på jobb så är det extra tufft.
Men som sagt nu är den avklarad! :)))


I helgen gjorde jag även om i tallrikshyllan i allrummet.
Putsade en massa silvertallrikar och placerade där istället.
Blev riktigt bra.
(Här kan du se hur det såg ut innan.)

Funderar även på att fylla med lite vita loppisfyndade tallrikar blandat
med allt silver.
Provade med några och det kan nog bli fler. :)
Tyvärr använder jag ju mycket av det till vardags men då får
jag ju en anledning att gå på loppis och leta mer vitt porslin! :)
Hihihi....



Jag har fått ett trevligt besked också! :)
Min favvoloppis öppnar igen på torsdag!
Wiiiieeee! ;)
Ska se om jag kan börja arbeta lite senare så jag kan
hänga på låset när dom öppnar och förhoppningsvis göra några fynd! :)))

Nu ska jag lägga huvudet på kudden!

Gonatt!



1 kommentar :

skifferhuset sa...

Hej! vad snyggt det blev på hyllan å bordet det gillade jag! Hoppas du hittar något på favvoloppisen! Kram Iréne