onsdag 11 januari 2012

Sorg & Badrummet

Hej på Er alla fina.

Idag har jag sorg..... :(
Eller ja, jo det har jag....
Fast en del kanske tycker att jag är fånig men jag fick se att min
härliga favvoloppis har STÄNGT!!!! :(
Det är ju typ den enda bra, billiga loppis som finns runt här....
Ja ja jag överlever väl det också :((((
Förlåt, kanske ett  litet fånigt "problem" men besviken blev jag i alla fall.

Ja ja, nu till nåt annat.....
I vårt badrum har det inte hänt mycket, kanske mest för att det varit jul och
allt vad det innebär med dåligt med tid och dåligt med pengar.

Men sist ni såg det så hade ju brickbordet kommit in dit.
Nu har det fått flytta vidare och min vita fina gamla byrå har tagit plats i badrummet istället.
Mitt olivträd, ljusstakar och lite annat så blev det ju riktigt fint faktiskt! :)





Imorgon slutar jag jobbet tidigt och sen är jag ledig i dagarna tre.
Gott.

Ha en fin kväll!

Kram

4 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Så fint du har i badrummet, vacker byrå och vackert ordnat på den :)
Ha en fin ledighet!
kram Tini

Rapport till Vänfors sa...

Jättefint badrum:)
Stackars dig vad gäller loppisen, förstår precis hur du känner det. Jag är så bortskämd med många loppisar men vill inte bli av med en enda.
Kram Annika

Vita huset 28 sa...

Hej klart du får ha sorg över det, katastof ju! Hoppas det "ploppar" upp nå nytt billigt o bra ist.

Fin byrå i erat superfina badrum
Kram Camilla

Tinas bo sa...

Ser superfint ut!!
Önskar jag hade mer plats i badrummet... får ju knappt rum själv, så litet är det... suck

Jag skulle gråta floder om min loppisaffär stängde!! Finns ingen annan i närheten..
Så jag förstår dig, vännen!! :)

Kram Tina