söndag 22 januari 2012

Noll inspiration & Köket

Just nu har jag noll inspiration.....
(Kanske inte så kul att läsa om men så är det.....)
Min favoritloppis har stängt (i och för sig tillfälligt har jag fått höra, tur det!!!)
och vi har inga andra loppisar runt här på vintern. :(
Så då är det ju dåligt med loppisfynd.

Men i köket har jag ändrat om lite för att försöka liva upp.
Ett skåp har kommit in som jag fyllt med bl.a loppisporslin.
Skåpet har jag fått av min mamma för länge sen.
Det har först stått i köket och sen i min pysselhörna,
och nu i köket igen. :)
Så är det ju med prylar, man flyttar och ändrar. :)
Fick flytta runt lite saker på skänken också pga skåpet.





Tack alla Ni söta som kikar in här och för dom 
kommentarer Ni lämnar.
Jag blir så glad! :)

Hoppas Ni får en fin söndag!

Kram





8 kommentarer :

Tinas bo sa...

Jösses vad mycket fint du har!!! WOW!!

Ha en mysig söndag
Kramis Tina

Vita huset 28 sa...

Men du de är ju suuuuperfint ju!! Gillar allt o alla detaljer. Tycker du har bra smak o stil.

Jo ibland har man ingen lust o ingen insperation. Fast så är de ibland. Sen vänder det.
Tråkigt att ditt favvoloppis har stängt. Fast man kan ju ändra blommor o hitta fina saker på andra butiker o norpa ideer av andra bloggare också :)

Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint har du det i ditt kök.Ha en skön och mysig söndag.Kramar Rita ♥

Tinis vita hem sa...

Det lilla skåpet är så charmigt! Fint har du det på skänken och hyllorna oxå :)
Ha fin ny vecka!
kram Tini

Rapport till Vänfors sa...

Å, så snyggt...blir avis:)
Stackars dig vad gäller loppisen:(
Kram Annika

Anette sa...

Hejsan!!
Jättekul att du kikar in till mej;)blir så glad när nån ny kikar in.
Paxar 3 lotter till dej ;)
Jättefin blogg du har,ska kika vidare i den nu.
Ha en fin kväll och sov sött.
Kramen Anette

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Fantastiskt vackert hem du har!
/Sanna

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint skåp och mycket fint porslin Ja loppisar är inte roligt att klara sig utan ser fram emot min planerade loppis runda på lördag
Ha en bra dag