tisdag 16 augusti 2011

Här ser ni...



Ja, det har väl egentligen inte förändrats så mycket här i sovrummet sen jag visade bilder sist.
Den mesta tiden har vi ju lagt på badrummet och försökt få det iordning.
Träväggen bakom sängen är fortfarande bara grundmålad, har faktiskt inte orkat ta tag i den än....men i höst så!
Kanske blir någon mer förändring i sovrummet längre fram, vi får se...

Fick ett ryck igår och gjorde om lite i köket i alla fall.
Alltid nåt! ;)
Bilder kommer.

Idag har vi varit på samtal med min stora dotters nya klassföreståndare, hon ska börja på högstadiet nästa vecka!
Herre, vad åren går! Det var ju inte längesen jag gick där själv ju! ;)
(Såg t.o.m två lärare som jobbade där när jag gick där!)
Dottern längtar, kan jag meddela! :)

Kram från mig!

3 kommentarer :

Så Vitt Jag Vet sa...

Så fina foton ! Du har det charmigt på din sida av sängen !
Kraam
Sanne

Tinis vita hem sa...

Du har det så fint i sovrummet!
Ska bli roligt att se köksbilderna :)
kram Tini

freddesvitahem sa...

Här har skett en liten förandling ser jag. Speciellt din bloggsida.
Gilar och få skåda dina bilder. Man får ro i ögonen.
Kramar om..
Fredde