måndag 15 augusti 2011

Blå clematis & vinnarna

Min blå clematis blev rejält tilltufsad av något under försommaren.
Det var inte av rådjur eller nåt sånt utan det såg mer ut som om det var någon larv eller nåt som ätit upp alla nya gröna skott.
Jag trodde inte den skulle växa nåt mer efter det.
Men herre, vilken fart den fick sen.
Nu är den nästan lika stor som alla andra år och nästan lika mycket blommor fast att den fick en sådan sen start.

Idag regnar det här och är allmänt trist.
Fast för mig är det perfekt för då kan jag bara gå inne och skrota, ändra om och pyssla lite.
Inte dumt det heller ibland! :)


Och så ska jag presenter vinnarna i min utlottning:


..........................och 1a pris går till:

Drömmar i vitt!
Grattis Anita till den fina kökshandduken!

......................... och 2a pris går till:

Vita huset 28!
Grattis Camilla till den söta lilla ljushållaren i zink!

Vinsterna kommer på posten så fort ni har mailat mig era adresser.

Kram

2 kommentarer :

Drömmar i vitt sa...

Hej fina!
Så lycklig jag blev när jag såg att jag vunnit i din utlottning :-D Är en underbar vinst jag får...
Min adress kommer via mailen...
Tack och kramiz!
Anita K

Vita huset 28 sa...

Hej o supertack för en fin utlottning, sååå glad för vinsten!! Min adress kommer på mailen strax. Ha en skön kväll
O tack för din gulliga kommentar om min hall o hem, de värmer

Kram Camilla