söndag 17 juli 2011

Ljusstake...

Innan vi åkte iväg med husvagnen skulle jag gjort ett inlägg till men jag hann inte det.
Så det kommer nu istället. :)

Som flera av er vet så kommer min pappa med saker till mig ibland, saker från sitt jobb som han tror jag kanske gillar.

Den här gången var det en stor, väldigt hög, ljusstake i mörkt trä.
Den blev givetvis vit och hamnade i nya badrummet.
Än så länge... :))) 


Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha blockljus i den eller en liten kakform med värmeljus i.
Jag får prova och se vilket som är finast.

Igår var vi på Visingsö och cyklade runt hela dagen och idag ska vi göra Gränna stad! :)

Kram från mig!

3 kommentarer :

Tina sa...

I de trakterna är det så fint, hoppas att ni har bättre väder än mig idag bara..
Jag tycker ljusstaken blev jättefin, kanske ett blockljus i så det blir mer 'tyngd'?!

Semesterkram!

Mjuka sa...

VIlken vacker ljusstake!! Riktigt fin!
Här regnar det och lustan att pyssla försvann helt.
kram Malin

Vita huset 28 sa...

Åhh vilken snäll pappa du har. Den blev hur fin som helst. Hmmmm ja hade nog haft blockljus i den.

Ha en skön start på veckan o hoppas du slipper regn.
Kram Camilla