onsdag 13 juli 2011

Igen och igen och igen......

Jag är så vansinnigt nöjd med mitt gästrum så jag kan inte låta bli att visa bilder därifrån, igen och igen!!! ;)
Hoppas ni inte tröttnar.
Det gör inte jag i alla fall.
Hoppas alla som ska sova över där inne kommer att trivas.

Det finns i och för sig fler saker som jag skulle vilja ha dit in, så att rummet blir sådär superperfekt! ;)))
T.ex. en gammal fin skolplansch i liggande format att hänga upp ovanför sängen.
En hylla för lite smått och gott.
Men det är ju bara sånt där småfix som kommer med tiden.

På fredag drar vi iväg med husvagnen i 2 veckor så vi får se om det blir några inlägg eller om det blir en bloggpaus...
Kamera och dator får följa med i alla fall...

Hoppas ni har en fin sommar - det har jag!

Kram.

3 kommentarer :

Jenny Oak Fae sa...

Rummet ser fantastiskt fint ut!!!

: )

KRAM, Jenny

freddesvitahem sa...

Jag hade sovit gott och inte lämnat rummet.
Du har det fint.
Rummet står kvar efter din husvagnssemester..
Hoppas du får en fin campingtur.
Kramis

Tina sa...

Halloj!
Jisses, så snyggt du har det i gästrummet!
Och du, jag skulle absolut vilja besöka din plåtslagare, så snäll han var!
Badrummet kommer att bli dunderbra, det golvet är rena drömmen. Lägger dig på min lista så jag har koll på fortsättningen, ok?

Kram o ha en trevlig tripp! /Tina