torsdag 14 april 2011

Snart påsk!





Tiden rusar iväg. Snart är det påsk och sen är det inte långt kvar tills det är maj! Den sista vårmånaden!!! Sen går vi över till sommar! Me like! :)
Hoppas bara vädret blir bra i sommar. Jag vill ha en låååång, varm och solig sommar!
Kan jag få det??? ;)

Jag fick lite blodad tand på det här med påskägg och jag kom på att jag ju har massa gamla psalmböcker, biblar och liknande som är perfekta att ta sidor ur och dekorera med.
Så igår blev det 2 ägg till!

Eftersom det snart är påsk så fick mina
"stolta tuppar" komma fram också!
Jag gillar att dom är lite rostiga.
I år får dom stå på lilla månbordet i köket för annar får dom inte vara ifred för lillan!

Nu har solen börjat titta fram utanför mitt fönster. Underbart! 
Jag hoppas det blir en lika fin dag hos Er också, alla Ni gulliga som kikar in här!

Kram från mig!

3 kommentarer :

Nikita sa...

Vilken härlig och inspirerande blogg du har !!
Roligt med bloggare som är lika tokiga i de vita-lantliga-shabby chic stilen som en själv =)

/ Nikita inredningsnörd

Liza sa...

Så fina ägg du gjort!
Tupparna var supersnygga!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Gud vad fina ägg :)

sv. Jag får ta och kika lite på loppisar å inne på panduro så jag kanske hittar något så småningom :)
Ha en fortsatt fin kväll, kramar!