lördag 16 april 2011

Orange eller vit????????

Hmmmmmmm......svårt val, eller???
Nä, inte direkt! :)


Jag hittade lampskärmen som hörde till lampfoten jag visat i ett tidigare inlägg och på den underbara bloggen Me and alice hittade jag ett tips om hur jag kunde göra.
Hon, Susanne, hade målat sin lampskärm med vanlig färg!

Så då gjorde jag det också och resultatet blev helt okej faktiskt!
Jag är nöjd!


Här ser Ni resultatet:
Vad tycker Ni?


Hoppas Ni får en fin lördag!
Lillan vaknade 06.15 så här blev det till att gå upp tidigt! :)
Kram på Er!


P.s
Jag har ju fått ännu en gullig följare!
Agneta med bloggen Nyanser av vitt.
Välkommen! :)

3 kommentarer :

Villa Vinkelhaken sa...

Lampan är ursnygg! Bättre med vitt än orange! =)

Ha en bra lördag!
Kram Jenny

Tillsammans Hemma sa...

Vad jättefin lamapn blev, vilket lyft med lite färg. Så vitt och vackert!

Tack snälla du för den fina awarden. Kommer ett större tack på min blogg snart. Men jag vill såklart säga att jag blev jätteglad att få den från dig!

Ha det så mysigt i helgen och bara njut av livet!
Kram från Loo.

Fredde sa...

Lampan du m¨ålat och fräschat up blev verkligen från 70 tal till årets vita fina lampa.
Härligt.
KRamis