torsdag 27 juni 2013

Pioner & Sälja hus?!


 
Hej på Er.
 
 
Just nu blommar mina underbara rosa pioner för fullt.
Älskar den färgen! :)
 
Jag har även cerise rosa men de blommar
tidigare och är inte mina favoriter.
 
Det är en stor buske så jag kan
ta in massor av blommor! :)
 
 

 

 
 
Och samla en stor bukett ljuvligt rosa pioner i en gammal
emaljkanna är väldigt vackert enligt mig. :)
 
 
 
 
På lördag ska vi på visning av ett litet
renoveringsobjekt vid vattnet.
Därför har en fotograf varit här idag och tagit
kort på vårt hus.
Så håll nu tummarna att vi får köpa det
lilla renoveringsobjektet! :)
I så fall kommer vårt hus ut på Hemnet till veckan!

Spännande! :)
 
 
 
 

4 kommentarer :

Anonym sa...

Så vackert med pioner. Passar fint i kannan. Å så spännande med ett renoveringsobjekt. Lycka till.
Kram
AC

Hem och Lycka sa...

Vilken lyx med pioner att plocka in.. Ojoj vad spännande med huset, hoppas att det går vägen!

Tycker absolut det vore kul att ses! Ska "bara" renovera och komma iordning först så tycker jag vi kör på det sedan, tänk vad kul för småttingarna.

kram Mia

"Hemmet är min vrå" sa...

Vackraste blomman är absolut pionen. Så fina bilder. Lycka till med renoveringsobjektet. Kram Mimmi

Johanna sa...

Åhhh vad spännande! Hoppas det går så som ni vill:))

Kram Johanna