lördag 6 oktober 2012

Coca Cola trälåda

 
Heeej.
 
En ny detalj har flyttat in i allrummet.
En helt underbar gammal Coca Cola trälåda!





 
 
Har sett många på nätet i antingen gult eller rött men
jag föll pladask när jag såg en träfärgad!!!
 
Och den är värd varenda krona!
(Även om lådan var billig så var frakten skyhög men det var det värt!!!)
 
Jag ville ha en utan småfack i för det känns som att den blir
lite lättare att använda då.
Nu rymmer den några av mina inredningsböcker.
 
Just nu är den min absoluta favorit sak här hemma! :)
 
 


9 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Det var ett fint fynd, helt underbar!
Ha en fin lördagskväll!
kram Tini

Anna Nilsson sa...

Superfin! Skulle gärna ha en själv, då jag gillar dessa trälådor :)

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättesnygg låda, förstår att du är nöjd!
Ha det gott.
Kram Maria

Vita huset 28 sa...

Gudars vilken fin låda, förstår att du är nöjd.

ha en skön söndag
KRam Camilla

Karolina Malmqvist sa...

Den var ju skitsnygg! Är på jakt efter trälådor men de har ju blivit så satans dyra =(

Kramar

Johanna sa...

Jag har en liknande, en som min svärfar hittade på nån loppis han var på. Den har jag bredvid min porslinsdiskho med ett litet diskställ i. På så sätt döljer den diskstället, för de är ju inte så roliga att se på, och istället ser man den underbart fina lådan:)
Älskar den!!

Kram Johanna

Annas hjärtan sa...

Sjukt snygg! Har en likadan hemma :-) Kram A

Unknown sa...

Hej! Supersnygg låda! Var beställer jag en sådan? Min sambos högsta önskan just nu är att få en av tomten 😊 Kram Malin

Unknown sa...

Jättetacksam för svar till min mail:
annamalinandersson@gmail.com🌸