söndag 17 juni 2012

Regn, regn, regn & Loppisfynd!

Heeej.

Hur är vädret hos er egentligen???
Här är bara regn och regn och regn......
Och kallt!
Vill ha värme och sol så jag kan använda mina
fina nya sommarkläder jag köpt. :)))
Nu är det ju alldeles för kallt för det. :(

Jaja, nog tjatat om vädret!

Idag stog jag ju på loppis och sålde en massa saker.
Det var kul men stundvis lite segt.
Fick sålt det mesta så en nätt liten
summa har satts in på dotterns klasskonto! ;)
Det känns bra att kunna bidra till klassresan! :)

Gjorde bara ett litet fynd på loppisen idag.
Det fanns tyvärr inte mycket i min smak.... :(

Men igår var jag en sväng till en loppis som jag vet
brukar ha en hel del fint och där
gjorde jag däremot några fler fynd! :)

Så nu kommer massor av bilder! :)
Hoppas ni orkar titta! :)

Dagens fynd.


Gårdagens fynd...







Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar sen är det
sommarlov/semester i 7 veckor!!! :)


Kram kram!


3 kommentarer :

Vita huset 28 sa...

Säger bara men åhhhhhhhhhhhhhhhh
:)
Superfina fynd!

Ja här har de också vräkt ner men på em kom solen eller ja en stund iaf. Sen vräkte regnet ner o åskan gick!
Men nu skiner faktiskt solen här igen fast de blåser väldans.
Hmm ja nog tjatat om vädret.
Vill iaf också använda alla mina fina nya sommarkläder jag köpt :)

Kram Camilla

Tinis vita hem sa...

Jättefina fynd du gjorde! Sommaren skulle nog få komma nu, min semester börjar oxå om 4 dgr :)
Ha en fin midsommarvecka!
kram Tini

Tinas bo sa...

Vilka härliga fynd du gjort!!!
Såna där iglar letar jag förgäves efter...

WOW 7 veckor semester!!! AVIS!!! :))

Kul att loppisen gick bra.
ha nu en fin vecka
Kram Tina