söndag 8 april 2012

Hemma igen & Loppisfynd

Hej hej.

Nu är vi hemma igen efter ett par dagar iväg med husvagnen.
Det har varit kallt och t.o.m kommit snö men inne i
vagnen har det i alla fall varit varmt och mysigt!
Lite speciellt att campa på försäsong och eftersäsong. :)

Jag och väninnan hittade lite loppisställen i närheten
av campingen och (vi) jag gjorde några fina fynd! :)

En sååå söt pytteliten fotogenlampa och 3 små
äggkoppar med blått motiv.
6 st lejonskålar och 2 små nipperaskar i porslin.

4 st gamla medicinflaskor.
Är verkligen helnöjd med helgens fynd! :)
Känner dock att jag blir mer och mer kräsen och köper
inte vad som helst längre.
Någon mer som känner så?!
(Fast vissa saker kan jag ju inte motstå! ;)


Kraaaam på Er!

6 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Fina fynd du gjort! Jag hittade tidigare ofta leijonskålar på loppis, men efter att jag började samla på dem så har jag inte hittat en enda .. Dina skålar är jättefina :)
Ha en skön fortsättning på helgen!
kram Tini

*Veilchengarten* sa...

♥♥♥!!!!

Tinas bo sa...

Flaskorna är superfina!! :)
Ja det andra oxå förstås.. :)

ja jag har oxå blivit lite kräsen....
man kan ju tyvärr inte köpa allt... hihi

Kraaam Tina

Liza sa...

Hej vännen!

Mysigt att åka iväg o campa men kanske skönare vid lite varmare temperaturer!
Vilka fina fynd du gjort!
Gillade verkligen skålarna o äggkopparna, jättefina!
Jaa jag har absolut blivit kräsen, vet oftast vad det är jag söker men ibland måste man bara slå till ändå! =)

Ha det fint!

Kram Liza

Sommerhuset i bakken sa...

Flotte skatter du har fått tak i ;-) Så mye fint! Morsomt å gå på loppis!

Ha en super mandag!

Vita huset 28 sa...

Hej låter som ni hade hur mysigt som helst fast de kom snö.

Ja jisses va du har loppat!! Vilka fina fynd!

Kram Camilla