tisdag 20 september 2011

Jag har fått ännu en award av Tini med bloggen Tinis vita hem med motiveringen: Fina bilder och inspiration.
Tack gulliga du! :)




Awarden går ut på följande:
1:a kriteriet: Tacka den jag fått den av, så ett varmt tack till Tini! :)
2:a kriteriet: Ge awarden till 8 andra bloggare.
3:e kriteriet: Kontakta de 8 och berätta för dem.
4:e kriteriet: Berätta 8 slumpmässiga saker om mig själv.

Jag börjar med att berätta 8 saker om mig själv: 
  1. Jag är en kattmänniska - inte hund.
  2. Jag hatar när det är kallare än 25 plus i skuggan! (Bor typ i fel land då!)
  3. Jag älskar att odla allt möjligt men tyvärr dör det mesta! (Har nog inga s.k gröna fingrar).
  4. Jag älskar att sticka och virka men eftersom jag inte kan det så blir det väldigt konstiga kreationer!!!
  5. Skulle vilja ha en gård med hästar och hönor, typ.....
  6. Skulle vilja arbeta hemifrån, fast jag vet inte med vad! ;)
  7. Jag är utbildad förskollärare sen 2008.
  8. Jag längtar som en galning tills IKEA öppnar en butik bara 1,5 mil bort om några år!!
Så, det var lite om mig! :)

Jag ger awarden vidare till alla er söta bloggare som förgyller vardagen!
Ta för er! :)))








Sen har jag även fått en award av Sophia med bloggen My white secret.
Tack vännen! :)

Eftersom jag fått den awarden nyss så länkar jag till svaren här!

Kramar i massor till alla er underbara som
kikar in här och förgyller min tillvaro!



2 kommentarer :

skifferhuset sa...

Grattis till Awarden! Kul att läsa lite om vad du är för något! Kram Iréne

Roses & Angels sa...

Gratulerar dig, så fin award. Tänkte ta mig lite tid att kika in hos er alla. Det har gått alldeles för länge emellan men ibland finns bara inte tiden. Kram