fredag 10 juni 2011

Tröstpris & Pyssel!

Så gullig han e, Fredde, som lottade ut ett tröstpris, som jag vann, i hans tävling!
Det kom på posten igår.
I en liten söt tygpåse låg det finaste lilla smycket jag sett!
En liten berlock i form av en Singer symaskin!
Såååå gullig!
Den hänger nu så dekorativt på en av mina små glaskupor.
Just den här har en vit betongros inuti.
Tack så mycket!♥


Igår regnade det hela långa dagen här så det blev en del pysslande.
Både tvålar och tändsticksaskar fick fint papper och blev vintage inspirerade.
Mycket finare att ha liggande framme nu. :)


Ha en fin fredag alla Ni goa!


3 kommentarer :

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Vet du blev min 150 :de följare helt fantastiskt..
Och det bästa att jag ramlar in på din ljuvliga blogg...
jag blir absolut följare...
Msre med det smma fråga vilken bakgrund du använder? Tänker göra om min blogg snart och skulle vilja ha liknande som din uppställning är...
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Vita huset 28 sa...

Oj så sött, grattis vännen!!

Ha en skön helg
Kram Camilla

freddesvitahem sa...

Där passade den ju väldigt bra ju.
Precis som jag förväntade mig att du skulle pynta.
Din pyssel var väldigt dekorativt och är något som jag tänkt på.
He en del tråkiga tvålar inlindade i plast som man hämta inspiration från dig.
Många kramar får du av mig