lördag 23 oktober 2010

Nu händer det saker!

Det har hänt och händer en hel del här just nu! Idag satte min underbara make upp råspånt som fondvägg i sovrummet, vilken jag ska måla i någon vit/gråvit färg! Det kommer bli såååå fint!
Och imorgon ska vi åka till IKEA, vilket är något jag älskar! Då ska jag äntligen få köpt den vita soffklädsel till vår Ektorpsoffa som jag längtat så efter! Underbart!
Köksbordet är nästan färdig målat, så det börjar arta sig! Känner mig nöjd!
Bara kaklet kvar att måla i köket sen.....pust! Men en sak i taget!
Kort kommer!

Kram på er!

3 kommentarer :

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Vad roligt att du vill vara med i min utlottning=) Här ser jag att det händer grejer. Det är roligt när man har flera projekt på gång som blir färdiga. Lyckost dig som köper vit klädsel till din Ektorpsoffa. Jag har beige, men köpt vita överdrag, vi har svarta kattor (ganska opraktiskt men jag älskar dem ;-)) och därför behöver jag tvätta överdragen väldigt ofta. Såg det vackra smycket du vunnit, min dotter heter också Siri=)

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Nicole sa...

Oj här var det många inredningsprojekt på gång! Kul med utfärd till Ikea, det kommer att bli så fint med vitt sofföverdrag!

Kram, Nicole

Penseldraget sa...

Hej
tack för att du vill delta i min utlottning =) ser fram emot att ha dig som följare , gör de samma hos dig =) alltid så roligt när man hittar nya inspirerande bloggar.
kram pia