onsdag 18 maj 2011

Reda kryddhylla/specerihylla

Bild från Google.


Jag antar att det är många, som precis som jag, vill ha en Reda Kryddhylla.

Ändå så frågar jag här....
Är det någon som har en att sälja och som bor i västsverige?

Jag har sett en och annan på Blocket men det är ofta 40 mil bort eller ännu längre... :(

Jag letar och letar på loppisar och antikaffärer men jag har än så länge inte haft turen med mig.

Så om ni har något tips, hör gärna av er!

Det var allt från mig just nu! :)
Kram

2 kommentarer :

kråke sa...

kram från en loppisgalning till en annan;)) Jag kan oxå hålla mina ögon öppna efter en Reda så får vi se vem som hittar en först:))

kram kråke

Madame Vit sa...

Hoppas du hittar en snart =) ska hålla utkik åt dig.
Fina är de!!
Vad skoj med provfilmningen =))

Kram Fia